براساس یک پست که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است، به نظر می‌رسد که شرکت آمریکایی کوالکام نسخه جدیدی از تراشه‌های سری اسنپدراگون ۸۰۰ را با نام ۸۶۰ معرفی خواهد کرد. تصویر این پست توسط حساب کاربری Digital Chat Station منتشر شده که نشان می‌دهد در یک جلسه شرکت OPPO به نام تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ اشاره شده است.

در حال حاضر، تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به عنوان یک تراشه پرچمدار در تلفن‌های هوشمند سال ۲۰۲۰ تعبیه شده است. هم‌چنین، انتظار می‌رود که این شرکت در پایان سال جاری میلادی از تراشه اسنپدرگون ۸۷۵ برای پرچمداران سال ۲۰۲۱ رونمایی کند. ما احتمال می‌دهیم که تراشه مورد بحث در جلسه شرکت چینی OPPO کمی ضعیف‌تر از نسخه ۸۶۵ باشد.

اسنپدراگون 860

فرد مرتبط با این جلسه در ادامه پست خود می‌نویسد: “این تراشه می‌تواند نسخه لایت اسنپدراگون ۸۷۵ (یا اسنپدراگون ۸۷۵G) باشد.”

تاکنون جزییات زیادی درباره این چیپست جدید منتشر نشده، اما با توجه به این که نام آن توسط یک شرکت تولیدکننده تلفن هوشمند به میان آمده است، می‌توان احتمال داد که کوالکام آن را وارد خط تولید کرده باشد.

ما اعتقاد داریم که معرفی تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ در میان تراشه‌های سری ۸۰۰ کوالکام باعث بی‌نظمی خواهد شد. چرا که تعداد کمی از تولیدکنندگان تلفن همراه درون محصولات خود از تراشه‌های سال قبل استفاده می‌کنند و معرفی این تراشه باعث می‌شود که تولیدکنندگان از میان سه گزینه اسنپدراگون ۸۶۰، ۸۶۵ و ۸۶۵ پلاس یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

نوشته شرکت کوالکام احتمالا از تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ رونمایی می‌کند اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .