براساس جدیدترین شایعه درباره نوکیا ۹٫۳ PureView، این گوشی از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. مشخص نیست که صفحه‌نمایش آن از نوع LCD خواهد بود یا OLED، اما با توجه به شایعاتی که درباره دوربین سلفی زیرنمایشگر آن وجود دارد، احتمالا یک پنل OLED خواهد بود.

همچنین براساس شایعات، نوکیا ۹٫۳ PureView همزمان از دوربین‌های قدرتمندی در یک ست‌آپ معمولی استفاده خواهد کرد که شامل یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ و احتمالا یک دوربین حداقل ۶۴ مگاپیکسلی (شاید به‌عنوان دوربین زوم) خواهند بود.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که HMD قبل از آنکه بخواهد از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی روی نوکیا ۹٫۳ PureView استفاده کند، سنسورهای ۲۴، ۲۰ و ۴۸ مگاپیکسلی را روی آن آزمایش کرده است. انتظار می‌رود که این هندست در ماه آگوست یا سپتامبر امسال رونمایی شود.

البته معرفی نوکیا ۹٫۳ PureView چند بار به تعویق افتاده است. حتما به خاطر می‌آورید که این گوشی ابتدا به‌عنوان نوکیا ۹٫۱ و سپس نوکیا ۹٫۲ تحت توسعه بوده و حالا هم با نام نوکیا ۹٫۳ در دست طراحی است. گفته می‌شود که یکی از دلایل تعویق آن، انتخاب اسنپ‌دراگون ۸۶۵ برای استفاده به جای اسنپ‌دراگون ۸۵۵ بوده است.

آخرین پرچمدار آینده HMD، هندست نوکیا ۹ PureView بود و این گوشی هرچند روی کاغذ هیجان‌انگیز به نظر می‌رسید، اما در دنیای واقعی ضعف‌هایی داشت. ما منتظریم ببینیم که نوکیا ۹٫۳ PureView چقدر خواهد توانست رضایت مشتریان را جلب کند.

نوشته نوکیا ۹٫۳ PureView احتمالا به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .
0دیدگاه

ارسال نظر