شرکت HMD به‌طور سنتی هر سال یکی از گوشی‌های کلاسیک نوکیا را بازسازی می‌کند. امسال این قرعه به نام گوشی سال ۲۰۰۷ نوکیا ۵۳۱۰ XpressMusic افتاده و حالا از نسخه مدرن آن یعنی نوکیا ۵۳۱۰ پرده‌برداری شده است.

نوکیا ۵۳۱۰ با طراحی سفید و قرمز رنگ‌اش و یک صفحه‌کلید بزرگتر از نوکیا ۵۳۱۰ XpressMusic، بیشتر شبیه به نوکیا ۵۲۰۰ است. این گوشی دو شکاف بزرگ در بالا و پایین، برای اسپیکرهای استریو دارد. البته یک نسخه مشکی‌رنگ نیز برای آن معرفی شده که همچنان کناره‌های قرمزرنگ را حفظ کرده است. دکمه‌های پلی و ولوم گوشی هم به‌ترتیب در کناره‌های سمت راست و چپ هندست قرار دارند.

نوکیا ۵۳۱۰ از یک نمایشگر ۲.۴ اینچی QVGA در بالای کیبورد الفبایی‌اش بهره می‌برد. در داخل آن از چیپست مدیاتک MT6260A، شش گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه استفاده شذه است. بر روی آن یک شیار کارت MicroSD نیز برای افزایش حافظه تا ۳۲ گیگابایت وجود دارد.

نوکیا ۵۳۱۰ از بلوتوث ۳٫۹، جک صوتی، رادیو اف‌ام و یک دوربین پشت VGA به‌همراه فلاش پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه آن یک باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از طریق پورت MicroUSB شارژ می‌شود. نوکیا ۵۳۱۰ در دو نسخه تک سیم‌کارته و دو سیم‌کارته معرفی شده و به‌گفته HMD از ماه جاری به قیمت ۳۹ یورو قابل‌دسترس خواهد بود.

نوشته نسخه مدرن گوشی نوکیا ۵۳۱۰ XpressMusic با امکانات خوب معرفی شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .
0دیدگاه

ارسال نظر