میزو 16T

شایعات اخیر حکایت از آن داشتند که شرکت چینی میزو از اسمارت‌فون جدید خود تحت عنوان میزو ۱۶T در بیست و سوم اکتبر در چین رونمایی خواهد کرد. بر اساس شنیده‌ها، این دستگاه به عنوان یک اسمارت‌فون گیمینگ روانه بازار خواهد شد. چندی پیش مشخصات کامل اسمارت‌فون میزو M928Q بر روی سایت TENAA رویت شد و بسیاری عنوان کردند این دستگاه همان هندست میزو ۱۶T است. همین هندست این بار در انتوتو شرکت کرده است تا برخی مشخصات کلیدی و توان عملکردی آن مشخص شود.

میزو 16T

همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، اسمارت‌فون مورد نظر با نام m1928 در انتوتو حاضر شده است. اگر این دستگاه را همان اسمارت‌فون گیمینگ شرکت چینی بدانیم، باید عنوان کنیم میزو ۱۶T دارای صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۳۲ و همچنین نسبت تصویری ۱۸٫۵:۹ خواهد بود. اسمارت‌فون‌های اخیر میزو نیز که با نام‌های ۱۶s و ۱۶s پرو رونمایی شدند، دارای صفحه نمایشی ۶٫۲ اینچی و نسبت تصویری مشابه با ۱۶T بودند. البته آن گونه که در لیست TENAA آمده بود، هندست گیمینگ چینی‌ها صفحه نمایش اولد ۶٫۵ اینچی خواهد داشت.

در لیست انتوتو پردازنده به کار رفته در این دیوایس از نوع اسنپدراگون ۸۵۵ بوده و مقدار رم نیز ۶ گیگابایت است. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و اندروید پای به عنوان سیستم عامل، از دیگر مشخصات این هندست است. سرعت پردازش در اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس به ۲٫۹۶ گیگاهرتز می‌رسد، با این وجود میزو ترجیح داده از اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده کند که سرعت پردازش ۲٫۸۴ گیگاهرتزی دارد. در هر صورت، با مشخصات گفته شده میزو ۱۶T موفق به کسب امتیاز ۴۱۸۹۰۹ شده است. این امتیاز میانگین به دست آمده از مقادیر ۱۳۰۶۶۰، ۱۵۹۲۱۳، ۶۸۷۰۴ و ۶۰۳۳۲ برای عملکرد پردازشگر، کارت گرافیک، مموری و امتحان‌های UX در انتوتو است.

میزو 16T

لیست منتشر شده در TENAA مشخص کرد که میزو ۱۶T دارای ابعاد ۱۵۹٫۶۳ در ۷۸٫۲ در ۸٫۳ میلی‌متر بوده و ۱۸۳ گرم نیز وزن خواهد داشت. به احتمال فراوان رنگ‌های در نظر گرفته شده برای بازار چین آبی-مشکی، سبز و نارنجی-قرمز خواهد بود. باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری به همراه بهترین تکنولوژی شارژ سریع از دیگر نقاط قوت گوشی جدید میزو محسوب می‌شود. پنل پشتی دستگاه میزبان سه دوربین با چینشی عمودی خواهد بود؛ یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ۵ مگاپیکسلی. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش از دیگر مشخصات عنوان شده برای میزو ۱۶T است.

در لیست TENAA عنوان شده بود که نسخه‌ای دیگر از این گوشی با رم ۸ گیگابایت نیز وجود خواهد داشت. در این صورت احتمال آن وجود دارد که این نسخه به جای ۱۲۸ گیگابایت، مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی شود. تا لحظه انتشار این مطلب، اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصول منتشر نشده است.

نوشته عملکرد قابل تحسین اسمارت‌فون جدید میزو ۱۶T در بنچمارک AnTuTu اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .