وان پلاس نورد

وان پلاس با انتشار یک ویدیو در اینستاگرام اعلام کرد که اسمارت‌فون جدید وان پلاس نورد از دوربین سلفی اولتراواید استفاده می‌کند. این شرکت در ویدیو مذکور به کشته شدن سالانه ۳۰۰۰ نفر بر اثر استفاده از مونوپاد یا همان پایه سلفی اشاره کرده است. بهره‌گیری وان پلاس نورد از یک دوربین سلفی التراواید ثبت تصاویر با میدان دید ۱۰۵ درجه را برای کاربران فراهم می‌کند. این تلفن به عنوان اولین گوشی وان پلاس از دوربین سلفی دوگانه استفاده خواهد کرد.

براساس اطلاعات فاش شده، دوربین التراواید مجموعه سلفی به یک سنسور ۸ مگاپیکسل مجهز شده است و دوربین اصلی آن از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسل بهره می‌گیرد. در پشت تلفن نیز چهار دوربین وجود دارد. دوربین اصلی با کیفیت ۴۸ مگاپیکسل، دوربین التراواید با کیفیت ۸ مگاپیکسل و سنسور تشخیص عمق و ماکرو هم به ترتیب با کیفیت ۵ و ۲ مگاپیکسل در مجموعه دوربین اصلی تعبیه شده‌اند.

اسمارت‌فون وان پلاس نورد در تاریخ ۲۱ جولای (۳۱ تیر) معرفی خواهد شد و این شرکت چینی در کنار تلفن جدید خود از هدفون‌های بی‌سیم خود نیز رونمایی می‌کند.

در آخر این نکته را هم یادآور می‌شویم که وان پلاس در این ویدیو حقیقت را پنهان کرده است. چرا که براساس تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۱۸، بین اکتبر سال ۲۰۱۱ تا نوامبر سال ۲۰۱۷ فقط ۲۵۹ نفر بر اثر گرفتن تصویر سلفی جان خود را از دست داده‌اند. بنابراین، نباید به مطالب منتشر شده توسط برخی از شرکت‌ها اعتماد کرد. اما باید در هنگام ثبت تصاویر سلفی احتیاط کرد!

نوشته اسمارت‌فون وان پلاس نورد از دوربین سلفی اولتراواید با میدان دید ۱۰۵ درجه استفاده خواهد کرد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .