روز گذشته برند آنر از اسمارت‌واچ‌های جدید خود با اسامی Watch GS Pro و Watch ES رسما رونمایی کرد. GS Pro نخستین اسمارت‌واچ مقاوم و ضدضربه برند آنر به‌شمار رفته و علاقه‌مندان به ماجراجویی را هدف قرار داده است؛ در حالی‌که Watch ES به‌عنوان یک مربی تناسب اندام خصوصی روی مچ دست کاربران قرار می‌گیرد.

آنر Watch GS Pro

Watch GS Pro با محوریت یک نمایشگر دایروی‌شکل آمولد با اندازه ۱٫۳۹ اینچ و رزولوشن ۴۵۴×۴۵۴ پیکسل تولید شده است. حواشی اطراف نمایشگر این ساعت از جنس استیل ضدزنگ بوده و بدنه پلی‌کربناتی آن از طریق یک بند سیلیکونی به مچ دست بسته می‌شود. دریافت ۱۴ گواهینامه نظامی MIL-STD-810G در زمینه حرارت، ضربه و مقاومت در برابر آب‌خوردگی ماهیت جان‌سخت Watch GS Pro را تضمین می‌کند.

آنر علاقه‌مندان به ورزش‌های هاکی، اسکی و شنا را هدف قرار داده و امکان پشتیبانی از قابلیت‌هایی نظیر سنجش وضعیت جزر و مد، هشدارهای بدی آب‌ و هوا، ردیابی اسکی و اسنوبرد و ناوبری پیاده‌روی به‌صورت مستقل از اسمارت‌فون را فراهم نموده است. به‌طور کلی کاربران به بیش از ۱۰۰ حالت تمرینی از جمله شنا با ردیابی ضربان قلب فعال دسترسی دارند. نمایشگر میزان اکسیژن خون و ردیاب خواب نیز سایر امکانات داخلی Watch GS Pro را تشکیل می‌دهند.

توان پردازشی این مجموعه توسط تراشه کایرین A1 تامین خواهد شد، این تراشه پیش‌تر در اسمارت‌واچ هواوی Watch GT 2 و ایربادهای FreeBuds 3 مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود. آنر ادعا می‌کند که در حالت مصرف انرژی پایین، باتری مورد استفاده در Watch GS Pro برای مدت حداکثر ۲۵ روز شارژدهی خواهد داشت؛ در حالی‌که با استفاده سنگین از ساعت و فعالسازی GPS داخلی مدت شارژدهی باتری به ۴۸ ساعت کاهش خواهد یافت. فرآیند اتصال اسمارت‌واچ با سایر دستگاه‌ها از طریق درگاه بلوتوث ۵٫۱ انجام می‌شود.

تصاویر آنر Watch GS Pro

آنر Watch GS Pro در مدل‌های رنگی آبی، مشکی و سفید عرضه می‌شود. همچنین قیمت‌گذاری خرده فروشی این اسمارت‌واچ معادل ۲۵۰ یورو است. پیش‌سفارش این محصول در اروپا از روز ۷ سپتامبر (۱۷ شهریورماه) آغاز می‌شود. همچنین مشتریان با استفاده از پیشنهاد جذاب مطرح شده در وبسایت آنر می‌توانند از تخفیف ۵۰ یورویی برای خرید این اسمارت‌‌واچ بهره‌مند شوند. اگرچه در حال حاضر نیز Watch GS Pro از برچسب قیمتی جذابی برخوردار است.

آنر Watch ES

آنر Watch ES یک اسمارت‌واچ سنتی‌تر با محوریت تناسب اندام به‌شمار می‌رود. این گجت از یک نمایشگر مستطیلی‌شکل آمولد با اندازه ۱٫۶۴ اینچ و رزولوشن ۴۵۶×۲۸۰ پیکسل بهره می‌گیرد. این ساعت هوشمند از قابلیت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی نموده و دارای ویجت‌ها و واچ فیس‌هایی با امکان اعمال تنظیمات سفارشی است.

بعلاوه Watch ES دارای مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های تمرینی گام به گام همراه با انیمیشن‌هایی بر روی نمایشگر است و ۱۲ دوره تناسب اندام کاملا متحرک نیز به‌صورت پیش‌فرض بر روی اسمارت‌واچ نصب شده است. همچنین کاربران قادر به ردیابی مجموعا ۹۵ حالت تمرینی خواهند بود. همچنین Watch ES از قابلیت ردیابی اکسیژن خون، ضربان قلب، کیفیت خواب و شدت استرس نیز برخوردار است.

تصاویر آنر Watch ES

به لطف استفاده از معماری ۲ چیپستی، باتری ساعت برای مدت ۱۰ روز شارژدهی خواهد داشت. همچنین با وجود پشتیبانی از فناوری شارژ سریع در صورت اتصال اسمارت‌‌واچ به شارژر ظرف مدت تنها ۳۰ دقیقه میزان شارژ باتری به ۷۰ درصد خواهد رسید.

آنر Watch ES در مدل‌های رنگی مشکی، صورتی و سفید و با قیمت خرده فروشی ۱۰۰ یورویی عرضه خواهد شد. پیش‌سفارش این محصول در اروپا از روز ۷ سپتامبر (۱۷ شهریورماه) آغاز می‌شود و خریداران اولیه می‌توانند از میان پیشنهاد تخفیف ۲۰ یورویی روی ساعت یا دریافت رایگان یک جفت ایرفون بلوتوثی اسپرت آنر یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

نوشته آنر از ساعت‌های هوشمند جدید Watch GS Pro و Watch ES رسما رونمایی کرد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .