پیش‌بینی می‌شود که شرکت مایکروسافت در یک رویداد در شهر نیویورک از دو تبلت‌ جدید خود با نام Surface Go 2 و Surface Book 3 رونمایی کند. طبق گزارش‌های منتشر شده، سخت‌افزار هردو دستگاه به‌روز شده‌اند و انتظار می‌رود که Surface Go 2 از پردازنده قدرتمندی‌تری استفاده کند.

هم‌اکنون نیز وب‌سایت گیک‌بنچ اطلاعات بیشتری را درباره تبلت‌های جدید مایکروسافت در اختیار ما قرار داده است. با مشاهده برگه مشخصات Surface Go 2 متوجه شدیم که پیش‌بینی‌های انجام شده برخلاف واقعیت نبوده‌اند و ما به‌زودی با یک محصول نسبتا قدرتمند رو‌به‌رو خواهیم شد.

Surface Go 2

این بنچمارک نشان می‌دهد که تبلت جدید ردموندی‌ها از هسته Intel m3-8100Y بهره می‌گیرد که یک پردازنده دو هسته‌ای Amberlake متعلق به شرکت اینتل است. استفاده از این پردازنده برای یک تبلت کاملا منطقی به نظر می‌رسد. با توجه به استفاده مدل قبلی این تبلت از پردازنده قدیمی Pentium Gold 4415Y اینتل، وجود آمدن یک ارتقا عظیم سخت‌افزاری در مدل جدید را شاهد هستیم.

هم‌چنین، بنچمارک گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این تبلت در دو مدل LTE و وای‌فای معرفی خواهد شد. هردو مدل دارای ۸ گیگابایت رم هستند که یک خبر بسیار خوب است.

با در نظر گرفتن این مسئله که مدل قبلی این تبلت یک دستگاه قدرتمند به حساب نمی‌آمد، اما از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بود. مایکروسافت نیز در این میان ضمن استفاده از سخت‌افزار قوی در محصول جدید خود و هم‌قیمت بودن آن با مدل قبلی، می‌تواند تا حدودی بازار تبلت را در اختیار خود داشته باشد.

نوشته مشخصات فنی تبلت جدید Surface Go 2 مایکروسافت در گیک‌بنچ رویت شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .