سرفیس ایرباد

مایکروسافت اکتبر سال گذشته، اولین ایرباد خود به نام سرفیس بادز (Surface Buds) را به نمایش گذاشت، اما این ایرباد هنوز عرضه نشده‌ است. حالا براساس یک گزارش جدید، مایکروسافت ماه آینده رسما از سرفیس بادز رونمایی خواهد کرد و عرضه آن را نیز بلافاصله بعد از معرفی شروع خواهد نمود.

این اطلاعات را وب‌سایت Winfuture.de منتشر کرده و گفته است که سرفیس ایربادز یکی از محصولاتی خواهد بود که مایکروسافت در کنار سرفیس گو ۲ رونمایی خواهد کرد. این وب‌سایت فاش کرده که این ایرباد از تاریخ ۶ می به قیمت ۱۹۹ یورو در اروپا قابل دسترس خواهد بود.

سرفیس ایربادز به خاطر بدنه دایره‌ای بزرگ‌اش، از نظر طراحی با سایر ایربادها متفاوت است. این ایرباد، گوشی‌های قابل‌جایگزین با سایزهای مختلف دارد و از ژست‌های سوایپ و لمسی برای کنترل پخش موزیک، پاسخ دادن به تماس‌ها و کارهای دیگر پشتیبانی می‌کند. ضمنا یک قابلیت Office Integration نیز برای کار با برنامه Office 365 دارد. قابلیت دیگر سرفیس ایربادز، امکان رونویسی زنده است که هر چیزی را که بگویید ترجمه کرده و آن را با استفاده از پاورپوینت به ۶۰ زبان مختلف ارایه می‌کند. این ایرباد همچنین از جفت‌سازی One-Click پشتیبانی خواهد کرد.

مایکروسافت گفته که سرفیس بادز با یک‌بار شارژ تا ۸ ساعت دوام می‌آورد و کیس آن نیز تا ۲۴ ساعت شارژ را فراهم می‌کند. ضمنا به نظر می‌رسد که این ایرباد فقط در رنگ سفید قابل دسترس خواهد بود.

البته مایکروسافت تنها شرکتی نیست که با وجود معرفی ایرباد TWS خودش در سال گذشته، هنوز فروش آن‌ها را شروع نکرده است. گوگل هم پیکسل بادز ۲ خودش را در اکتبر سال گذشته معرفی نمود و قول داد که بهار امسال آن را عرضه خواهد کرد.

نوشته مایکروسافت سرفیس بادز به‌زودی معرفی می‌شود اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .
0دیدگاه

ارسال نظر