سرفیس Duo شرکت مایکروسافت در فصل پاییز سال گذشته معرفی شد و بر اساس چارچوب زمانی برنامه‌ریزی شده قرار بود این محصول در فصل تعطیلات سال جاری روانه بازار شود. شایعات اخیر از به تعویق افتادن چند ماهه این جدول زمانی توسط مایکروسافت حکایت دارند. با توجه به تعداد اخبار منتشر شده پیرامون سرفیس Duo طی هفته‌های گذشته چنین خبری حقیقتا می‌تواند واقعیت داشته باشد.

آخرین جزئیات منتشر شده پیرامون سرفیس Duo به یکی از ویژگی‌های نرم افزاری این محصول جهت استفاده هرچه بهتر کاربران از نمایشگر دوگانه آن اشاره دارد. نمایشگر دوگانه مهم‌ترین مشخصه سرفیس Duo به‌شمار می‌رود. گروه‌بندی برنامه‌ها یکی از قابلیت‌های نرم‌افزاری جدید در سرفیس Duo بوده و به کاربران امکان می‌دهد تا برنامه‌های پرکاربردی که غالبا به‌صورت همزمان اجرا می‌شوند را در کنار یکدیگر قرار داده و به منظور اجرای همزمان آن‌ها، میانبر مربوطه را به هوم اسکرین دستگاه اضافه می‌کند. شرکت‌های سامسونگ و سونی از این مشخصه تحت‌عنوان App Pairs و ۲۱:۹ Multi-window پشتیبانی می‌کنند؛ اما کارکرد مشخصه مذکور در دستگاه‌های مجهز به نمایشگر دوگانه به‌مراتب مطلوب‌تر است. عدم پیاده‌سازی چنین مشخصه‌ای توسط ال‌جی مایه تعجب است؛ چرا که این تولیدکننده کره‌ای نیز عرضه گجتی با نمایشگر دوگانه را در کارنامه دارد.

شما با یک بار لمس نمایشگر می‌توانید اپلیکیشن‌های Outlook و پاورپوینت را به‌صورت همزمان اجرا کنید

نمایشگرهای آمولد ۵٫۶ اینچی، تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ (محصول سال ۲۰۱۹) و باتری نسبتا کوچک ۳۴۶۰ میلی‌آمپرساعتی سایر جزئیات اعلام شده پیرامون سرفیس Duo تا به این لحظه را تشکیل می‌دهند. همچنین برخی شایعات از پشتیبانی این محصول از قلم سرفیس پن مایکروسافت با مجموعه‌ای از امکانات و عملکرد پیشرفته یکپارچه حکایت دارند. بر اساس گزارشات این گوشی/تبلت با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ عرضه خواهد شد؛ اما اکنون مایکروسافت روی انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای این گجت کار می‌کند.

نوشته سرفیس Duo مایکروسافت دارای مشخصه جدیدی برای قابلیت مولتی تسکینگ است اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .