تلفن تاشو سامسونگ

شرکت کره‌ای سامسونگ در نظر دارد که یک تلفن هوشمند تاشو اقتصادی را معرفی کند. سامسونگ تنها شرکتی است که تلفن‌های هوشمند تاشو را در طیف وسیعی به فروش می‌رساند. این غول کره‌ای تاکنون چهار تلفن تاشو را با نام سری گلکسی Z به بازار عرضه کرده است. اسمارت‌فون‌های گلکسی فولد، گلکسی فولد ۵G، گلکسی زد فلیپ و زد فلیپ ۵G از هندست‌های تاشو این شرکت به شمار می‌روند. در همین حال انتظار می‌رود که دو مدل گلکسی زد فولد ۲ و نسخه ۵G آن نیز در ماه آینده میلادی روانه بازار شوند. این نکته را به خاطر داشته باشید که هیچ کدام از تلفن‌های تاشو سامسونگ ارزان‌قیمت نبوده و کمتر کسی به سراغ آن‌ها می‌رود. اما احتمال می‌رود که این شرکت برای جذب مشتری یک تلفن تاشو مقرون‌به‌صرفه را معرفی کند.

هرچند، گزارش ما اولین گزارش مربوط به تلفن تاشو ارزان سامسونگ نیست. زیرا گزارش مشابهی در اواخر ماه ژوئن منتشر شده بود که نشان می‌داد هلدینگ بزرگ کره‌ای Chaebol به عنوان مالک سامسونگ در نظر دارد که این تلفن اقتصادی را در سال ۲۰۲۱ رونمایی کند. هنوز هیچ نام دقیقی از این محصول وجود ندارد.

اما در تازه‌ترین مورد، وب‌سایت SamMobile در گزارش اختصاصی خود از نشت اطلاعات، به این موضوع اشاره کرد که اسمارت‌فون تاشو جدید سامسونگ با شماره مدل SM-F415 شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که سامسونگ برای تلفن‌های تاشو خود از شماره مدل‌هایی استفاده می‌کند که ابتدای آن‌ها با حروف SM-Fxxx آغاز می‌شود. هم‌چنین، در گزارش مذکور اشاره شده است که این تلفن در دو پیکربندی حافظه داخلی (۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت) معرفی خواهد شد.

تلفن تاشو سامسونگ

در نهایت باید بگوییم که این گزارش به عنوان تنها اطلاعات موجود و موثق درباره تلفن تاشو جدید سامسونگ شناخته می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی در مقایسه با سایر هم‌خانواده‌های خود چقدر ارزان‌تر خواهد بود. اما با توجه به ماهیت قیمتی آن می‌توان احتمال داد که سامسونگ در این هندست از تراشه‌های میان‌رده و دوربین‌های ضعیف‌تری استفاده می‌کند.

به هرحال، این حرکت سامسونگ را می‌توان به فال نیک گرفت. زیرا این شرکت قصد دارد که طیف کاربران تلفن‌های تاشو را افزایش دهد. اگر این موضوع به واقعیت تبدیل شود، سامسونگ انقلاب جدیدی در زمینه تلفن‌های تاشو خود را به ثمر می‌رساند که نتایج بسیار خوبی خواهد داشت.

نوشته سامسونگ در نظر دارد که یک تلفن تاشو مقرون‌به‌صرفه را معرفی کند اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .
0دیدگاه

ارسال نظر