آنر امروز قرار است رویدادی تحت عنوان زندگی هوشمند (Smart Life) برگزار کند. انتظار می‌رود که در این رویداد شاهد معرفی چندین دستگاه از جمله یک تلویزیون هوشمند باشیم. آنر در حساب ویبوی خود قابلیت‌های تلویزیون جدید خود را در قالب تیزرهایی منتشر کرده که نشان می‌دهد این دستگاه دارای ۶ میکروفون خواهد بود.

چند روز پیش گزارش شد که تلویزیون هوشمند آنر از فناوری MEMC یا فناوری تخمین و جبران حرکت بهره خواهد برد و حالا تیزرهای جدید اطلاعات تازه‌ای را درباره این دستگاه ارایه کرده‌اند.

یکی از تیزرها نشان می‌دهد که این تلویزیون دارای تکنولوژی ACM یا مدیریت تطبیقی کنتراست خواهد بود. این قابلیت به‌طور پویا کنتراست‌ها و رنگ‌ها را براساس محتوای پخش شده از تلویزیون تغییر خواهد داد. آنر گفته که تلویزیون جدیدش را طوری تنظیم کرده تا محتواها را با رنگ‌های زنده و واقعی نمایش دهد.

آنر همچنین تایید کرده که تلویزیون هوشمندش از الگوریتم‌های SR یا همان سوپر رزولوشن استفاده خواهد کرد که به‌طور لحظه‌ای محتواهای با کیفیت پایین را با بافت‌ها و جزییات بهتر بهبود خواهد بخشید. به عبارت دیگر، این فناوری محتوای با رزولوشن پایین را به محتوای با رزولوشن بالا تبدیل خواهد کرد.

تیزرهای امروز همچنین نشان می‌دهند که تلویزیون هوشمند آنر مجهز به ۶ میکروفون خواهد بود. این میکروفون‌ها به کاربر کمک خواهند کرد تا با صدای خودش از فاصله‌های دور، تلویزیون را کنترل کند. بنابراین دیگر نیازی به کنترل از راه دور دستی دستگاه نخواهد بود.

براساس اطلاعاتی که در این تیزرها ارایه شده به نظر می‌رسد که تلویزیون هوشمند آنر بسیار پیشرفته خواهد بود.

نوشته تلویزیون هوشمند جدید آنر با فناوری‌های پیشرفته و ۶ میکروفون در راه است اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .
0دیدگاه

ارسال نظر