آنر 30 پرو

برند آنر از جدیدترین تلفن‌های پرچمدار خود با نام‌های آنر ۳۰ و ۳۰ پرو رونمایی کرد. مدل ۳۰ پرو پلاس نیز به این خانواده اضافه شده است. مدل آنر ۳۰ از تراشه جدید Kirin 985 5G بهره می‌گیرد، اما برخی از قابلیت‌های آن به دلیل کاهش هزینه‌ها و قیمت نهایی گوشی نسبت به مدل پرو حذف شده است.

آنر ۳۰ پرو

این گوشی به یک صفحه‌نمایش خمیده ۶٫۵۷ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ مجهز شده که حفره پانچ شده‌ای در بالای آن برای دوربین سلفی دوگانه در نظر گرفته است. لنز اصلی این دوربین با کیفیت ۳۲ مگاپیکسل و سنسور دوم از نوع التراواید با وضوح ۸ مگاپیکسل در نمایشگر قرار دارد. هم‌چنین، یک سنسور اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

بدنه پشتی آنر ۳۰ پرو یک مجموعه دوربین سه‌گانه را میزبانی می‌کند. دوربین اصلی این مجموعه از یک سنسور ۴۰ مگاپیکسل IMX600 سونی با اندازه ۱/۱٫۷ اینچ و فیلتر رنگی RYYB استفاده می‌کند. به علاوه، یک دوربین پریسکوپ ۸ مگاپیکسل با لرزشگیر اپتیکال در این مجموعه تعبیه شده که توانایی زوم ۵ برابر نوری و ۵۰ برابر ترکیبی را دارد. سومین دوربین مجموعه مذکور از نوع التراواید با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل است که می‌تواند برای تصویربرداری ماکرو نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

درون بدنه گوشی چیپست پرچمدار Kirin 990 5G دیده می‌شود که یک رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی با حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت آن را یاری می‌کند.

باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر آنر ۳۰ پرو از فناوری شارژ سریع سیمی ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند. نرم‌افزار تلفن هم توسط رابط کاربری Magic UI 3.1.0 برپایهه سیستم‌عامل اندروید ۱۰ اجرا می‌شود.

آنر 30 پرو

پیش‌فروش تلفن آنر ۳۰ پرو از امروز در رنگ‌های بنفش، مشکی، نقره‌ای و سبز آغاز شده است. فروش رسمی آن هم از تاریخ ۲۱ آوریل (۲ اردیبهشت) شروع می‌شود. نسخه ۸/۱۲۸ این گوشی با قیمت ۳۹۹۹ یوآن چین (معادل ۵۶۵ دلار) و نسخه ۸/۲۵۶ آن نیز با قیمت ۴۳۹۹ یوآن چین (۶۲۰ دلار) روانه بازار خواهد شد.

آنر ۳۰

عضو پایه خانواده پرچمدار آنر ۳۰ از یک صفحه‌نمایش ۶٫۵۳ اینچی OLED با رزولوشن فول‌ اچ‌دی استفاده می‌کند که یک حفره پانچ شده برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل در بالای آن قرار دارد. این پنل با نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ در بدنه گوشی جای گرفته است و سنسور اثرانگشت هم درون آن قرار دارد.

آنر ۳۰ همانند مدل پرو دارای یک دوربین سه‌گانه است. سنسور اصلی آن با کیفیت ۴۰ مگاپیکسل و اندازه ۱/۱٫۷ اینچ به همراه فیلتر رنگ RYYB در مجموعه دوربین رویت می‌شود. دو سنسور دیگر این دوربین مانند مدل پرو از نوع التراواید و پریسکوپی هستند که با کیفیت ۸ مگاپیکسل در بدنه پشتی قرار گرفته‌اند.

آنر 30 پرو

از نکات قابل توجه در مورد آنر ۳۰ می‌توان به بهره‌گیری آن از تراشه جدید Kirin 985 5G اشاره کرد. این تراشه در فرآیند تولید ۷ نانومتری ساخته شده است. هسته اصلی این تراشه Cortex-A76 است که با فرکانس ۲٫۵۸ گیگاهرتز به همراه سه هسته Cortex-A76 دیگر با سرعت ۲٫۴۰ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس کاری ۱٫۸۴ گیگاهرتز درون تراشه تعبیه شده‌اند.

از طرفی دیگر، واحد پردازش گرافیکی Mali-G77 نیز درون تراشه شرکت های‌سیلیکون قرار دارد. چیپست جدید Kirin از فناوری ISP 5.0 (پردازش سیگنال تصویر) برای بهبود عملکرد دوربین و کاهش نویز تصویر کمک می‌گیرد.

آنر 30 پرو

انرژی مورد نیاز آنر ۳۰ از همان باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری مدل پرو با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۰ وات بهره می‌گیرد. رابط کاربری Magic UI 3.1.0 نیز بر پایه اندروید ۱۰ در پوسته نرم‌افزار تلفن اجرا می‌شود.

این گوشی در رنگ‌های مشکی، بنفش و سبز به بازار عرضه خواهد شد. نسخه پایه آنر ۳۰ (۶/۱۲۸) با قیمت ۲۹۹۹ یوآن چین (معادل ۴۲۵ دلار) و نسخه ۸/۱۲۸ آن با قیمت ۳۱۹۹ یوآن چین (۴۵۰ دلار) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

آنر 30 پرو

نسخه برتر این گوشی که دارای رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی است، با قیمت ۳۴۹۹ یوآن چین (۴۹۵ دلار) روانه بازار می‌شود. پیش‌فروش این گوشی در حالی از امروز آغاز می‌شود که فروش رسمی آن در تاریخ ۲۱ آوریل (۲ اردیبهشت) انجام خواهد شد.

نوشته برند چینی آنر از دو اسمارت‌فون پرچمدار آنر ۳۰ و ۳۰ پرو رونمایی کرد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .
0دیدگاه

ارسال نظر