اخیرا یک اسمارت‌واچ جدید تائیدیه موسسه Bluetooth Special Interest Group را دریافت کرد. این ساعت احتمالا با برند هواوی عرضه خواهد شد؛ اما شماره مدل این محصول با نمونه‌های پیش‌تر اعلام شده متفاوت است. گجت فوق دارای شماره مدل TIA-B09 است؛ شناسه‌ای که با شماره مدل‌ دستگاه‌های آینده هواوی Watch GT 2 Pro (با شناسه VID-B19) و آنر Watch GS Pro (با شناسه KAN-B19) تفاوت دارد.

هواوی امسال نماد تجاری “Mate Watch” را به ثبت رساند. همچنین شایعات پیشین از عرضه همزمان یک اسمارت‌واچ و هندست‌های سری میت ۴۰ حکایت داشتند؛ اما این محصول احتمالا در سال جاری معرفی نخواهد شد. بنابراین اکنون تمامی کاربران برای آگاهی از نام این اسمارت‌واچ کنجکاو هستند. به احتمال فراوان این گجت همان هواوی Watch Fit است که اخبار مربوط به آن چند هفته پیش به بیرون درز کرد.

هواوی واچ فیت مجهز به یک نمایشگر مستطیلی‌شکل آمولد با اندازه ۱٫۶۴ اینچ است. این اسمارت‌واچ قادر به ردیابی فعالیت‌هایی نظیر دویدن، شنا کردن و دوچرخه‌سواری بوده و از تراشه GPS داخلی همراه با فشارسنج برخوردار است. بعلاوه این گجت دارای قابلیت ردیاب خواب، حسگر ضربان قلب و باتری با شارژدهی ۱۰ روزه خواهد بود. همچنین بر اساس گزارشات مخابره شده اسمارت‌واچ مذکور دارای برچسب قیمتی ۱۱۹ یورویی بوده و احتمالا طی ماه آینده عرضه خواهد شد.

نوشته اسمارت‌واچ جدید هواوی گواهینامه Bluetooth SIG را دریافت کرد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .