زوم 120 شیائومی

براساس گزارشی که توسط یک وب‌سایت روسی منتشر شده است، شرکت شیائومی یک تلفن هوشمند با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را معرفی خواهد کرد که از زوم دیجیتال ۱۲۰ برابری پشتیبانی می‌کند. تلفن شیائومی فعلا در این مقطع با اسم رمز CAS شناخته می‌شود و ما انتظار داریم که مدلی از اسمارت‌فون‌های معرفی نشده Mi CC 10 باشد.

در این گزارش به این موضوع اشاره شده که شیائومی از ابتدای سال جاری میلادی مشغول کار برروی تلفن جدید خود است. دوربین زوم این هندست از نوع پریسکوپی است که باعث می‌شود لنز آن در حالت گسترده‌تری قرار گرفته و با کمک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی به زوم اپتیکال ۱۲ برابر دست پیدا کند. این همان کاریست که سامسونگ برای زوم فضایی ۱۰۰ برابر تلفن‌های پرچمدار خود انجام داد. البته، شیائومی پا را فراتر گذاشته و زوم ۱۲۰ برابر (دیجیتال) را در تلفن‌های پرچمدار خود ارایه می‌دهد.

طبق اطلاعات این گزارش، تلفن جدید شیائومی برخلاف سایر دوربین‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی این شرکت از سنسور HMX سامسونگ استفاده نمی‌کند. در این تلفن از یک سنسور جدید CMOS بهره گرفته می‌شود که فعلا با اسم رمز HM2 شناخته شده است.

احتمال می‌رود که تلفن‌ شیائومی Mi CC 10 از تراشه اسنپدراگون ۷۷۵G استفاده کرده و همراه با پشتیبانی از اینترنت ۵G و NFC معرفی شود. گزارشات نشان می‌دهند که این تلفن در ماه جولای معرفی خواهد شد.

نوشته اسمارت‌فون جدید شیائومی از زوم دیجیتال ۱۲۰ برابر پشتیبانی می‌کند اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .