مدتی پیش، اولین اطلاعات غیررسمی از اسمارت‌فون جدید آنر ۳۰S به عنوان عضوی از خانواده تلفن‌های آنر ۳۰ به بیرون درز کرد. این تلفن در اواخر ماه جاری میلادی در کشور چین رونمایی خواهد شد. اما هم‌اکنون اطلاعات بیشتری در رابطه با تلفن جدید برند آنر به دست ما رسیده است که در ادامه مطلب آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

تلفن جدید آنر ۳۰S به لطف اولین چیپست ۵G میان‌رده هواوی با نام Kirin 820 از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند. این هندست از فناوری شارژ سریع ۴۰ وات نیز بهره خواهد برد. موضوع سرعت شارژ این دستگاه را می‌توان از تاییدیه ۳C دریافت شده توسط آنر ۳۰S متوجه شد.

آنر 30S

علاوه‌بر موارد ذکر شده، تصویر جدیدی از رندر این تلفن به بیرون درز کرده است که به راحتی می‌توان مجموعه چهارگانه دوربین آن را مشاهده کرد. طراحی جایگاه دوربین‌های این تلفن همانند اسمارت‌فون آنر V30 است، اما در قسمت پایین فلاش LED یک ماژول دوربین اضافه قرار دارد.

آنر 30S

سنسور اثرانگشت این تلفن همانند مدل آنر ۲۰S در سمت چپ تلفن قرار گرفته است. با بررسی بیشتر این رندر می‌توان متوجه شد که یک سنسور اضافی در مجموعه دوربین چهارگانه این تلفن وجود دارد.

هنوز هیچ صحبتی درباره قیمت این تلفن نشده است، اما می‌دانیم که اسمارت‌فون آنر ۲۰S در سپتامبر سال گذشته با قیمت ۲۶۵ دلار روانه بازار شد. بنابراین، قیمت آنر ۳۰S نیز در همین حدود خواهد ماند. انتظار می‌رود که طی روز‌های آتی اخبار و اطلاعات بیشتری درباره تلفن جدید آنر منتشر شود.

نوشته اسمارت‌فون آنر ۳۰S به تراشه Kirin 820 مجهز شده و از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .