بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی‌های پرچم‌دار سری میت ۴۰ هواوی در ماه سپتامبر عرضه خواهند شد. اکنون پیش از معرفی احتمالی این هندست‌ها شاهد ظاهر شدن ۳ اسمارت‌فون جدید از سری میت ۴۰ در پایگاه داده TENAA هستیم. در عین‌حال راس یانگ؛ تحلیل‌گر حوزه نمایشگر به برخی مشخصات کلیدی پنل‌های مورد استفاده در این ۳ هندست اشاره نموده است.

با توجه به گمانه‌زنی‌های مطرح شده شماره مدل OCE-AN00 متعلق به اسمارت‌فون هواوی میت ۴۰ خواهد بود. رشته حروف “OCE” به اسم رمز این هندست موسوم به “Ocean” اشاره دارد. شماره مدل NOH-AN00 احتمالا متعلق به میت ۴۰ پرو بوده و رشته حروف “NOH” در شماره مدل دستگاه نیز مخفف اسم رمز آن یعنی “Noah” است. شماره مدل NOP-AN00 نیز ظاهرا متعلق به سری میت ۴۰ است. هنوز مشخص نیست که این شناسه به کدام‌یک از اسمارت‌فون‌های میت ۴۰ پرو پلاس یا میت ۴۰ RS پورش دیزاین تعلق دارد. می‌توان امیدوار بود که گزارشات آتی به هویت هندست NOP-AN00 اشاره نمایند. متاسفانه فهرست TENAA مربوط به این هندست‌ها فاقد هرگونه جزئیاتی پیرامون مشخصات آن‌ها است. در این میان تنها به پشتیبانی گجت‌های مذکور از اتصال ۵G و اجرای سیستم‌عامل اندروید روی آن‌ها اشاره شده است. انتظار می‌رود که این فهرست‌ها به‌زودی با مشخصات کامل اسمارت‌فون‌های سری میت ۴۰ به‌روزرسانی شوند.

راس یانگ؛ تحلیل‌گر فناوری‌های نمایشگر و مدیرعامل موسسه (Display Supply Chain Consultants (DSCC در ماه ژوئن اعلام کرد که میت ۴۰ به‌همراه نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی عرضه خواهد شد. با این‌حال در پایان همان ماه یک شخص خبرچین ادعا کرد که هندست‌های سری میت ۴۰ همانند سری هواوی P40 از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی خواهند کرد. اکنون حتی راس یانگ نیز اذعان کرده که گوشی‌های سری میت ۴۰ مجهز به نمایشگرهایی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهند بود. وی بر این باور است که در سال آینده هواوی از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی در اسمارت‌فون‌های خود بهره خواهد برد.

تصویر CAD هواوی میت ۴۰

همچنین آقای یانگ خاطرنشان کرد که هواوی میت ۴۰ مجهز به یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی با پشتیبانی از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل) خواهد بود. پنل نمایشگر میت ۴۰ توسط کمپانی BOE تولید خواهد شد. میت ۴۰ پرو از نمایشگر بزرگتر ۶٫۷۸ اینچی با رزولوشن +QHD بهره خواهد برد. این نمایشگر توسط کمپانی‌های BOE، سامسونگ دیسپلی و ال‌جی دیسپلی تامین خواهد شد. بر اساس گمانه‌زنی وی هندست‌های سری میت ۴۰ مجهز به نمایشگرهای آبشاری با لبه‌های خمیده خواهند بود.

تصویر CAD هواوی میت ۴۰ پرو

تصاویر CAD اخیرا منتشر شده توسط یک خبرچین موسوم به OnLeaks نشان می‌دهد که هر ۲ گوشی مجهز به حفره دوربین دوگانه روی نمایشگر هستند. همچنین آقای یانگ اعلام کرده که از موجودیت مدل پرو پلاس اطلاع نداشته است. در صورت وجود چنین مدلی به‌نظر می‌رسد که این هندست از نمایشگری مشابه نمونه مورد استفاده در میت ۴۰ پرو بهره خواهد برد.

نوشته اسمارت‌فون‌های سری میت ۴۰ هواوی در پایگاه داده TENAA رویت شدند اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .
0دیدگاه

ارسال نظر