هواوی پی اسمارت 2020

جدیدترین دستگاه هواوی که تاییدیه TENAA چین را دریافت کرده، ظاهرا اسمارتفون هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ بوده است. پی اسمارت ۲۰۱۹، مجهز به یک نمایشگر ۶.۲۱ اینچی، دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، ۳ گیگابایت رم، چیپست کایرین ۷۱۰ و یک باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی بود.

اما به نظر می‌رسد که هندست هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ با شماره کد AQM-AL00، در اکثر بخش‌های سخت‌افزاری ارتقا یافته است. دستگاه از یک نمایشگر کمی بزرگتر ۶.۳ اینچی اولد با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۲۰:۸ بهره می‌برد.

حتی از یک اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر و یک باتری بزرگتر ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز در آن استفاده شده است. ابعاد دستگاه ۷.۷۵ در ۷۳.۲ در ۱۵۷.۴ میلی‌متر بوده و کمی از پی اسمارت ۲۰۱۹ بلندتر و نازک‌تر است. با این‌حال، هر دوی آنها وزنی برابر ۱۶۳ گرم دارند.

هواوی پی اسمارت 2020

تاییدیه TENAA همچنین می‌گوید که چیپست هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ یک تراشه کایرین ۸۱۰ با پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۲ گیگاهرتزی است. در پشت دستگاه همچنان شاهد یک ست‌آپ دوربین سه گانه هستیم، اما دوربین اصلی به یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی ارتقا یافته است. دو تای دیگر هم دوربین‌های ۲ و ۸ مگاپیکسلی هستند که احتمال می‌دهیم اولی یک سنسور عمقی و دومی یک سنسور تله‌فوتو یا اولترا واید باشد. در جلو هم شاهد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی هستیم.

گوشی حداقل در دو رنگ مشکی و سبز عرضه خواهد شد و رم و حافظه آن می‌توانند ترکیب‌هایی با ۴، ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشند.

انتظار داریم که در هفته‌های آینده، اطلاعات بیشتری از هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ به بیرون درز پیدا کند. سال گذشته، پی اسمارت ۲۰۱۹، در ماه دسامبر روانه بازار شد و بنابراین به نظر می‌رسد که تا زمان معرفی گوشی جدید هواوی چیز زیادی باقی نمانده است.

نوشته اسمارتفون هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ در وب‌سایت TENAA رویت شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .
0دیدگاه

ارسال نظر