آنر مطابق با برنامه زمانی پیش‌تر تعریف شده از سری جدید پلی ۴T در چین رونمایی کرد. هر ۲ هندست آنر پلی ۴T پرو و آنر پلی ۴T مجهز به دوربین‌های اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، حافظه‌داخلی فراوان و قابل ارتقاء و باتری‌های ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستند.

آنر پلی ۴T پرو دارای یک پنل آمولد ۶٫۳ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون ناچ قطره‌ای تعبیه شده در بخش فوقانی صفحه‌نمایش است. ماژول دوربین پشتی شامل حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

در بخش داخلی نیز آنر پلی ۴T پرو از تراشه ۷ نانومتری کایرین ۸۱۰، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع ۲۲٫۵ واتی بهره می‌گیرد.

قیمت‌گذاری آنر پلی ۴T پرو از ۱۴۹۹ یوان (معادل ۱۹۵ یورو/ ۱۶۲۰۰ روپیه) برای مدل مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی آغاز می‌شود و ورژن مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی نیز با برچسب قیمتی ۱۶۹۹ یوانی (۲۲۰ یورو /۱۸۳۰۰ روپیه) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. آنر پلی ۴T از امکانات محدودتر و البته برچسب قیمتی ارزان‌تری برخوردار است. این هندست از یک نمایشگر ۶٫۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی درون حفره صفحه‌نمایش بهره می‌گیرد.

پنل پشتی این هندست از ماژول دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. اسکنر اثرانگشت نیز در قسمت پشتی دستگاه مستقر شده است.

آنر پلی ۴T مجهز به تراشه کایرین ۷۱۰A با ۶ گیگابایت حافظه رم است. حافظه‌داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ معمولی سایر مشخصات این هندست را تشکیل می‌دهند.

فروش آنر پلی ۴T از روز ۲۱ آوریل و پیش‌سفارش این هندست نیز از روز ۱۴ آوریل آغاز خواهد شد. این محصول با برچسب قیمتی ۱۱۹۹ یوانی (۱۵۵ یورو/ ۱۳۰۰۰ روپیه) روانه بازار می‌شود. در خصوص احتمال عرضه جهانی آنر پلی ۴T هنوز هیچ توضیحی ارائه نشده است.

نوشته آنر از اسمارت‌فون‌های پلی۴T و پلی ۴T پرو رونمایی کرد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .
0دیدگاه

ارسال نظر