قیمت لپ تاپ سرفیس

لپ‌تاپ‌های سری مایکروسافت سرفیس برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ معرفی و عرضه شدند. مایکروسافت در سری سرفیس از سخت افزار قدرتمند، طراحی فوق زیبا و کیفیت بسیار بالا استفاده کرده است، به همین دلیل قیمت لپ‌ تاپ‌ سرفیس مایکروسافت از همان ابتدا بالا بود و این محصول جزو کالاهای گران قیمت بازار فناوری محسوب می‌شد.

سری سرفیس بوک به صورت هیبریدی طراحی شده است، یعنی مانیتور از کیبورد جدا می‌شود و به صورت یک تبلت قابل استفاده است. هر چند بخشی از سخت افزار اصلی لپ تاپ در زیر کیبورد قرار گرفته و به این ترتیب برای انجام کارهای گرافیکی باید مانیتور به کیبود متصل باشد.

در حال حاضر قیمت لپ‌ تاپ‌ سرفیس مایکروسافت از ۵۰۰ دلار آغاز می‌شود، به این ترتیب ارزانترین مدل‌های سرفیس در ایران قیمتی بیش از ۱۰ میلیون تومان خواهند داشت.

مایکروسافت در مدل‌های مختلف سرفیس، ترکیبی از ظرافت و زیبایی در عین حال قدرت و کارایی را به نمایش گذاشته است. لپ‌تاپ‌های سرفیس این شرکت بسیار باریک و چشم‌نواز طراحی شده‌اند و کیفیت ساخت بالایی دارند. از طرفی با استفاده از ویندوز اختصاصی مایکروسافت و سخت افزار قدرتمند، لپ‌تاپ‌های سرفیس آماده انجام هرگونه پردازش سنگین هستند و از نظر قدرت کمبودی ندارند.

مایکروسافت در حال حاضر سرفیس GO، سرفیس Go 2، سرفیس پرو، سرفیس پرو بوک، سرفیس پرو ۲، سرفیس پرو ۴، سرفیس پرو ۶ و سرفیس بوک ۳ را در بازار به فروش می‌رساند. ار نظر هزینه، قیمت لپ‌ تاپ‌ سرفیس این شرکت بسیار زیاد است و به همین دلیل مشتریان خاصی به دنبال خرید سرفیس خواهند بود.

ما در این گزارش آخرین قیمت لپ تاپ سرویس مایکروسافت را ارائه داده‌ایم. این لیست قیمت در بازه‌های زمانی کوتاه بروزرسانی می‌شوند.

لیست قیمت لپ‌ تاپ‌ سرفیس مایکروسافت

لیست قیمت لپ‌تاپ‌های مایکروسافت

همچنین شما می‌توانید در قسمت نظرات، هرگونه سوالی درباره لپ‌تاپ‌های مایکروسافت دارید، از کارشناسان ما پرسیده و پاسخ صحیح را دریافت کنید.

نوشته لیست قیمت لپ‌ تاپ‌ سرفیس مایکروسافت در بازار ایران اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .