قیمت تلویزیون سونی

افرادی که در بازار لوازم خانگی به دنبال خرید یک تلویزیون با کیفیت و مقرون به صرفه هستند، قطعا سراغ انواع قیمت تلویزیون سونی خواهند رفت. سونی به عنوان یک شرکت معتبر ژاپنی با بیش از ۶۰ سال سابقه در تولید لوازم صوتی و تصویری به ویژه تلویزیون، یکی از بزرگ‌ترین برندهای بازار لوازم خانگی است. این شرکت در دهه ۱۹۵۰ تولید لوازم خانگی را آغاز کرد و حالا سالیان طولانی است که به عنوان یکی از برندهای باکیفیت بازار لوازم خانگی شناخته می‌شود.

در بازار ایران انواع و اقسام محصولات سونی یافت می‌شود. در حوزه کالاهای تصویری، تلویزیون‌های سونی یکی از برترین محصولات بازار است. این شرکت انواع مدل‌های LED های معمولی و هوشمند را روانه بازار کرده که این محصولات طرفداران بی‌شماری دارند. در حال حاضر تلویزیون LED 40 اینچی مدل w650D به عنوان یک تلویزیون با فقیمت و کیفیت مناسب شناخته می‌شود.

به طور کلی مدل‌های ۴۰ تا ۵۰ اینچی سونی محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر تلویزیون‌‌های این شرکت دارند. البته مدل‌های ۵۵ اینچی X8000G، مدل ۴۹ اینچی X7000G و ۵۵ اینچی X7000G از تلویزیون‌های پرطرفدار سونی هستند و فروش بالایی دارند.

در حالت مقایسه، قیمت تلویزیون سونی نسبت به دیگر برندهای بازار تفاوت چندانی ندارد، با افزایش نرخ ارز، قیمت تلویزیون سونی و دیگر برندهای خارجی افزایش پیدا کرده است، حتی تلویزیون‌های ایرانی نیز شامل این افزایش قیمت شده‌اند و به همین دلیل قیمت مدل‌های یک اندازه در یک رده بوده و تفاوت زیاد ندارد.

این شرکت در کنار تلویزیون‌های اقتصادی و میان‌رده، مدل‌های گران قیمت و بالارده بسیاری نیز دارد که با نمایشگر‌های بیش از ۶۰ اینچ و با کیفیت اولترا HD یا ۴K تولید شده‌اند. قیمت این محصولات در بازار ایران بیش از ۴۰ میلیون تومان است و مشتریان خاص خود را دارد.

لیست قیمت تلویزیون سونی

لیست قیمت تلویزیون‌های سونی

شما می‌توانید در قسمت نظرات، هرگونه سوالی درباره تلویزیون‌ سونی دارید، از کارشناسان ما پرسیده و پاسخ صحیح را دریافت کنید.

نوشته لیست قیمت تلویزیون‌‌های سونی در بازار ایران اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .
0دیدگاه

ارسال نظر