طی ماه‌های گذشته اخبار فراوانی پیرامون اسمارت‌فون آینده گلکسی S20 Fan Edition سامسونگ منتشر شده است. اکنون نیز وبسایت WinFuture.de در اقدامی بزرگ فهرست مشخصات کامل این هندست را منتشر نموده است. بعلاوه بر اساس اطلاعات تائید شده اکنون می‌دانیم که گلکسی S20 Fan Edition در ۲ پیکره‌بندی مختلف شامل تراشه اگزینوس ۹۹۰ با قابلیت اتصال به شبکه ۴G و مدل مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ با قابلیت اتصال به شبکه ۵G عرضه خواهد شد. شایعات نشان می‌دهند که هر ۲ مدل در بازارهای اروپایی عرضه خواهند شد.

سامسونگ گلکسی S20 Fan Edition

سایر مشخصات این ۲ مدل مشابه یکدیگر خواهد بود. بر این اساس گلکسی S20 Fan Edition از یک نمایشگر سوپر آمولد ۶٫۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. تمامی این المان‌ها از طریق روکش کورنینگ گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شوند. این هندست با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی از نوع UFS 3.1 روانه بازار خواهد شد. همچنین پنل پشتی گوشی از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه میزبانی می‌کند.

دوربین اصلی گوشی مجهز به یک لنز واید ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت OIS است. دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری و OIS سایر مولفه‌های ماژول دوربین را تشکیل می‌دهند. از جنبه قابلیت‌های ویدیویی نیز گلکسی S20 Fan Edition قادر به ضبط ویدیو با حداکثر رزولوشن ۴K خواهد بود.

دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در سمت راست بدنه گوشی قرار دارند؛ در حالی‌که پورت USB-C در قسمت تحتانی بدنه دستگاه تعبیه شده است. بر اساس شایعات اولیه قرار بود گلکسی S20 Fan Edition با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ روانه بازار شود؛ اما اخیرا این اسمارت‌فون با تراشه اگزینوس ۹۹۰ در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. اکنون نیز موجودیت هر ۲ مدل موردتائید قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی S20 Fan Edition

گواهی حفاظتی IP68، قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم موسوم به PowerShare و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر سایر مشخصه‌های این هندست به‌شمار می‌روند. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی گوشی از قابلیت شارژ سیمی ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. سرعت شارژ باتری در تائیدیه ۳C نیز موردتائید قرار گرفته است.

تائیدیه ۳C مربوط به گلکسی S20 Fan Edition

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی S20 Fan Edition به زودی در پایان ماه جاری یا اوایل ماه اکتبر عرضه خواهد شد. این هندست با مدل‌های رنگی متنوعی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

نوشته تصاویر و مشخصات کامل گلکسی S20 Fan Edition سامسونگ لو رفت اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .