شرکت اپل آخرین بار با به‌روزرسانی‌ ایرپادز خود در سال ۲۰۱۹ از دومین نسل گجت‌های شنیداری خود رونمایی کرد. بر اساس پیش‌بینی بسیاری از کارشناسان و حداقل با توجه به برنامه زمانی عرضه محصولات پیشین کمپانی قرار بود ایرپادهای جدید اپل طی سال جاری روانه بازار شوند. اما اکنون به‌نظر می‌رسد که چنین سناریویی عملی نخواهد شد.

کارشناسان وبسایت Digitimes در گزارشی ادعا می‌کنند که بر اساس اخبار دریافتی از منابع خبری در زنجیره تامین اپل، ایرپادز نسل سوم در ۶ ماهه نخست سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که چرا عرضه ایرپادز نسل سوم اپل به بازار تا این اندازه زمانبر بوده است؛ اما با توجه به موفقیت ایرپادز به‌نظر می‌رسد که کاربران کماکان برای خریداری مدل‌های فعلی اشتیاق فراوانی دارند.

همان‌طور که پیشتر گفته شد؛ انتظار می‌رود که ایرپادز نسل سوم با تغییراتی در بخش طراحی تولید شود. یک تحلیلگر مشهور با نام مینگ چی‌کو پیشتر اعلام کرد که ایرپادز نسل سوم از الگوی طراحی مشابه با ایرپادز پرو بهره خواهد برد. اپل در تولید ایرپادز پرو غالبا از طراحی داخل گوشی استفاده کرده است؛ موضوعی که به استقرار آسان‌تر ایرفون‌ها درون گوش کاربر کمک شایان‌توجهی خواهد کرد.

بر اساس اخبار پیش‌تر منتشر شده پیرامون نسل دوم ایرپادز پرو انتظار می‌رود که این گجت نیز در سال ۲۰۲۱ عرضه شود؛ اگرچه به تعویق افتادن این رویداد تا اواخر سال ۲۰۲۱ یا حتی اوایل سال ۲۰۲۲ نیز سناریویی محتمل به‌نظر می‌رسد.

نوشته ایرپادز نسل سوم اپل در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .