شرکت هواوی تاکنون گجت‌های پوشیدنی متنوعی را با شارژدهی طولانی‌مدت باتری به بازار عرضه کرده است و پیش‌تر شاهد تولید ساعت‌های اسپرت نظیر Watch GT 2 و مچ‌بندهای ساده‌ با اعمال ابتدایی نظیر Band 4 توسط این برند بودیم. اکنون نیز کمپانی چینی از جدیدترین مدل اسمارت‌واچ خود با نام هواوی واچ فیت رونمایی کرده است. این محصول مجهز به یک نمایشگر مستطیلی‌شکل بزرگ بوده و با وعده شارژدهی طولانی‌مدت باتری و امکانات فراوان در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

هواوی واچ فیت مجهز به یک نمایشگر ۱٫۶۴ اینچی آمولد است و کلیه حواشی اطراف آن از انحنای کمی برخوردار هستند. بدنه ساعت از “الیاف پلیمری بادوام” ساخته شده است؛ عنوانی که در واقع یک نام تجملی برای پلاستیک محسوب می‌شود. همچنین یک دکمه در قسمت جانبی بدنه دستگاه به چشم می‌خورد. هواوی واچ فیت در ۳ مدل رنگی مختلف عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند آن‌را با ۴ مدل مختلف بند که همگی از جنس سیلیکون هستند؛ ست نماید.

واچ فیت با سیستم‌عامل اختصاصی هواوی موسوم به Lite OS عرضه می‌شود. فهرست مشخصات رسمی دستگاه در خصوص تراشه به‌کارگیری شده در آن هیچ توضیحی ارائه نکرده است؛ اما با اطمینان می‌توان اعلام کرد که این گجت پوشیدنی از تراشه کایرین A1 بهره خواهد برد. هواوی واچ فیت مجهز به کلیه امکاناتی است که کاربران از یک اسمارت‌واچ انتظار دارند. این امکانات شامل واچ‌ فیس‌های قابل تنظیم، ویدیوهای آموزشی، حالات تمرینی متعدد نظیر قابلیت تشخیص هوشمند و دقیق فعالیت در حال انجام، حسگر GPS داخلی، سنسور سنجش SpO2 و حسگر سنجش شبانه‌روزی ضربان قلب هستند. همچنین ساعت هوشمند واچ فیت بر چرخه خواب و عادات ماهیانه خانم‌ها نظارت نموده و ضمن ارائه تمرینات تسکین‌دهنده استرس از قابلیت نمایش کلیه اعلان‌های اسمارت‌فون، کنترل پخش موسیقی و شاتر از راه دور نیز برخوردار است.

در خصوص شارژدهی باتری نیز کمپانی وعده داده که هواوی واچ فیت در صورت استفاده معمول برای مدت ۱۰ روز و در صورت کاربری سنگین برای مدت ۷ روز شارژدهی خواهد داشت. استفاده مداوم از GPS موجب تخلیه شارژ باتری ظرف مدت ۱۲ ساعت خواهد شد. این میزان از شارژدهی باتری حتی برای اکثر ورزشکاران ماجراجو نیز مطلوب به‌نظر می‌رسد.

هواوی واچ فیت در مدل‌های رنگی Graphite Black (مشکی)، Sakura Pink (صورتی) و Mint Green (سبز) عرضه می‌شود. همچنین یک بند اضافی نارنجی‌رنگ نیز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در حال حاضر این اسمارت‌واچ صرفا در وبسایت اماراتی هواوی قابل رویت است و ظاهرا قیمت‌گذاری آن در روز پنج‌شنبه؛ ۳ سپتامبر (۱۳ شهریورماه) اعلام خواهد شد.

نوشته ساعت هوشمند هواوی واچ فیت با نمایشگر بزرگ مستطیلی‌شکل رسما معرفی شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .