سرفیس Duo شرکت مایکروسافت ظرف چند هفته آینده آماده عرضه به بازار خواهد بود؛ اما اخیرا نتایج مربوط به نخستین اجرای تست گیک‌بنچ روی این محصول منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد که این تست بر روی نسخه پایه دستگاه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی اجرا شده است. توان پردازشی این مدل توسط تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ تامین می‌شود و نتایج ثبت شده توسط دستگاه نیز با سایر پرچم‌داران مجهز به این تراشه پیشرفته در سال گذشته مطابقت دارند.

نتایج عملکرد سرفیس Duo در تست گیک‌بنچ

بر این اساس سرفیس Duo در بخش پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازات ۷۶۲ و ۲۸۶۷ را به خود اختصاص داده است. اسمارت‌فون گلکسی فولد سامسونگ نیز مجهز به تراشه‌ای کاملا مشابه بوده و مقایسه فوری نتایج تست روی این ۲ محصول نشان می‌دهد که عملکرد سرفیس Duo در زمینه پردازش چندهسته‌ای نسبت به هندست سامسونگی حدودا ۲۰۰ امتیاز بالاتر است. به‌طور کلی امتیازات گیک‌بنچ ثبت شده توسط سرفیس Duo مشابه گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ پلاس است. بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که مایکروسافت به منظور افزایش کارآیی هندست خود چگونه آن ‌را بهینه‌سازی نموده است.

نوشته سرفیس Duo مایکروسافت با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ در وبسایت گیک‌بنچ رویت شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .