اخیرا تصویری در فضای وب منتشر شده که تفاوت‌های میان سبک طراحی اسمارت‌فون‌های سری میت ۴۰ هواوی را به وضوح نمایش می‌دهد. این تصاویر نشان‌دهنده ۳ کیس محافظ مخصوص مدل‌های سه‌گانه سری میت ۴۰ است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید؛ اسمارت‌فون میت ۴۰ لایت از ظاهری کاملا متفاوت با مدل‌های میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو برخوردار است.

چنان‌چه حسگرهای دوربین اصلی اسمارت‌فون‌های میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو داخل حفره دایروی‌شکل بزرگ مستقر شوند (همانند هواوی میت ۳۰ پرو)؛ در این‌صورت حسگرهای دوربین میت ۴۰ لایت تقریبا همانند آنر ۳۰ لایت داخل یک برش ستونی در گوشه فوقانی کیس قرار خواهند گرفت. اکنون می‌دانیم که گوشی‌های میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو مجهز به ماژول دوربین پشتی چهارگانه هستند؛ در حالی‌که با توجه به شکل ظاهری کیس مخصوص میت ۴۰ لایت به‌نظر می‌رسد که این هندست تنها مجهز به ۳ حسگر دوربین خواهد بود. نهایتا برخی شایعات از به‌کارگیری نمایشگر خمیده در مدل‌های بزرگتر سری میت ۴۰ حکایت دارند؛ در حالی‌که هندست کوچکتر به وضوح از یک نمایشگر تخت بهره خواهد برد. از این منظر میت ۴۰ لایت بزرگترین مدل در سری میت ۴۰ به‌شمار خواهد رفت.

هندست‌های سری میت ۴۰ هواوی موفق به دریافت گواهینامه EEC شده و غول چینی کماکان در بازارهای اروپایی حاضر خواهد بود

اکنون غول تولیدکننده چینی در حال نبرد برای بقای خود در بازار اسمارت‌فون است. ممنوعیت‌های وضع شده توسط ایالات‌متحده شرایط دشواری را برای هواوی رقم زده است و این شرکت برای رهایی خود از مخمصه ایجاد شده تلاش می‌کند. برخلاف پیش‌بینی تمامی کارشناسان، هواوی در جریان برگزاری رویداد IFA 2020 از تراشه کایرین ۹۰۰۰ رونمایی نکرد. با این‌حال کمپانی چینی هنوز تسلیم نشده است. بر اساس گزارش جدیدی از یک خبرچین محبوب در شبکه اجتماعی Weibo با شناسه DigitalChatStation@ هندست‌های سری میت ۴۰ هواوی موفق به دریافت گواهینامه EEC شده‌اند. گواهینامه کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) نشان می‌دهد که هواوی کماکان بازار اروپا را رها نخواهد کرد.

بر اساس محتوای این تائیدیه سری میت ۴۰ هواوی شامل ۳ هندست با اسامی میت ۴۰، میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس است. این گجت‌ها به ترتیب با شماره مدل‌های NOH-AN00، OCE-AN00 و NOP-AN00 عرضه می‌شوند. با این‌حال برخی گزارشات نشان می‌دهند که میت ۴۰ لایت احتمالا همان هواوی Enjoy 20 Plus است.


در حال حاضر اطلاعات مربوط به هندست‌های سری میت ۴۰ هواوی کماکان با ابهامات فراوانی همراه هستند. با این‌حال خبر عرضه این گجت‌ها با پردازنده‌هایجدید ۵ نانومتری کایرین ۹۰۰۰ موردتائید قرار گرفته است. در میان این هندست‌ها احتمالا میت ۴۰ پرو از یک نمایشگر ۶٫۴ اینچی آبشاری مجهز به حفره کروی‌شکل دوگانه بهره خواهد برد. صرفنظر از به‌کارگیری دوربین پشتی چهارگانه با برند لایکا هنوز مشخص نیست که پیکره‌بندی سخت‌افزاری هواوی میت ۴۰ پرو پلاس در مقایسه با میت ۴۰ پرو چه پیشرفت‌هایی را تجربه خواهد کرد.

نوشته جزئیات مربوط به طراحی اسمارت‌فون‌های سری میت ۴۰ هواوی و تفاوت‌های میان آن‌ها لو رفت اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .