اکنون شاهد انتشار تصاویر جدیدی از طراحی شماتیک آی‌پد آینده شرکت اپل هستیم. تصاویر مذکور نشان‌دهنده برخی تغییراتی هستند که اپل مایل است آن‌ها را در آی‌پد پایین‌رده‌‌تر خود اعمال نماید. اکنون به لطف تصاویر جدیدا منتشر شده توسط وبسایت ۹۱Mobiles به‌نظر می‌رسد که برخی از این تغییرات قطعی شده یا حداقل به‌طور ضمنی موردتائید قرار گرفته‌اند.

جهت اطلاع افرادی که در جریان اخبار پیش‌تر منتشر شده نیستند؛ بایستی خاطرنشان کرد که بر اساس پیش‌بینی‌ها اپل از یک آی‌پد ۱۰٫۸ اینچی جدید رونمایی خواهد کرد. مدل جدید آی‌پد از چندین مولفه طراحی آی‌پد پرو نظیر حواشی باریک‌تر در اطراف نمایشگر و یک کانکتور هوشمند در قسمت پشتی بهره‌ خواهد برد. این درگاه امکان اتصال برخی ابزارهای جانبی نظیر صفحه‌کلید جادویی اپل به آی‌پد را فراهم می‌کند.

همچنین گزارش مخابره شده توسط وبسایت ۹۱mobiles ادعا می‌کند که این تبلت جدید با برچسب قیمتی ۳۲۹ دلاری و قابلیت پشتیبانی از فناوری فیس آی‌دی عرضه خواهد شد. با این‌حال نقطه نظرات وبسایت ۹to5Mac تا حدودی متفاوت است. کارشناسان این وبسایت گمان می‌کنند که اپل در تبلت پایین‌رده‌تر خود از فناوری فیس آی‌دی رونمایی می‌کند؛ در حالی‌که مدل گرانقیمت‌تر آی‌پد ایر ۴ کماکان از حسگر تاچ آی‌دی یکپارچه با دکمه پاور استفاده خواهد کرد.

این احتمال وجود دارد که هر ۲ تبلت مذکور صرفا یک دستگاه واحد بوده و برخی کارشناسان در نامگذاری آن‌ها دچار اشتباه شده باشند. به هرحال با توجه به ماهیت غیررسمی اطلاعات لو رفته به سختی می‌توان پیرامون صحت و سقم آن‌ها اظهارنظر کرد. بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا به صحت آن‌ها با دیده تردید نگاه کنید. امیدواریم که ظرف مدت ۱ یا ۲ ماه آینده اپل نسبت به اشتراک‌گذاری رسمی برخی جزئیات پیرامون آی‌پد آینده خود اقدام نماید.

نوشته تصاویر شماتیک از طراحی آی‌پد ۱۰٫۸ اینچی اپل منتشر شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .
0دیدگاه

ارسال نظر