آنر جدیدترین تبلت‌های اقتصادی خود به نام‌های Tablet 6 و X6 را در چین معرفی کرد. هر دو مدل مجهز به پنل‌های‌ LCD، باتری‌های‌ ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی و چیپست کایرین ۷۱۰A هستند.

تفاوت اصلی بین این دو تبلت مربوط به نمایشگرهای آن‌ها می‌شود، بطوریکه Tablet 6 دارای یک پنل ۱۰.۱ اینچی +FHD است و Tablet 6X از یک نمایشگر ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰x۸۰۰ پیکسل بهره می‌برد.

هر دو تبلت جدید آنر دارای اسپیکرهای دوگانه و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی هستند و در پشت خود فقط یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دارند. همانطور که گفته شد باتری تبلت‌ها ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود.

در بخش نرم‌تفزار نیز شاهد اجرای اندروید ۱۰ در کنار رابط کاربری Magic UI 3.1 هستیم. هر دو تبلت از استایلوس Magic-Pencil آنر پشتیبانی می‌کنند و اپلیکیشن‌های Huawei Education Center و Children’s Paradise را به‌طور پیش‌نصب روی خودشان دارند.

آنر Tablet 6 دارای دو نسخه ۳/۳۲ گیگابایتی با اتصال فقط وای‌فای و ۴/۱۲۸ گیگابایتی با اتصال LTE است که قیمت مدل اول ۱۸۵ دلار و قیمت دومی ۲۷۱ دلار تعیین شده است. فروش‌های اولیه آن‌ها از تاریخ ۲۸ جولای شروع خواهد شد.

آنر Tablet 6X نیز دارای دو نسخه ۳/۳۲ گیگابایتی با اتصال فقط وای‌فای و ۳/۳۲ گیگابایتی با اتصال LTE است که به‌ترتیب ۱۵۷ و ۱۷۱ دلار قیمت دارند. فروش این تبلت‌ها در چین از ماه آگوست شروع خواهد شد و هنوز صحبتی درباره عرضه جهانی آن‌ها نشده است.

نوشته تبلت‌های آنر Tablet 6 و ۶X رسما معرفی شدند اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .