آیفون 12 اپل

مینگ‌چی کو، یکی از تحلیلگران معتبر اپل در هفته گذشته اعلام کرده بود که دو مدل ۵٫۴ و ۶٫۱ اینچی سری آیفون ۱۲ اپل با مشکل شکستگی لنز دوربین التراواید مواجه شده‌اند. گفته می‌شد که پوشش محافظ تولید شده برای مدل‌های غیر پرو توسط یکی از تامین‌کنندگان بسیار حساس بوده و در دما و رطوبت بالا با ترک‌خوردگی و شکستگی روبه‌رو می‌شد.

اما امروز شرکت تولیدکننده این لنزها گزارش‌های منتشر شده درباره این موضوع را رد کرد. شرکت Genius Electronics از تامین‌کنندگان مهم و اصلی لنز‌های دوربین شرکت اپل است و در رابطه با این موضوع گفت که تمامی خواسته‌های مشتری‌ها برآورده شده و همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود.

اگر Genius Electronics چیزی را پنهان کند و یا حقیقت را به رسانه‌ها نگفته باشد، اپل هیچ مشکلی نخواهد داشت و از قطعات تولید شده توسط تامین‌کننده دوم خود با نام Largan Precision استفاده خواهد کرد. در نتیجه، اگر تاخیری در عرضه مدل‌های ۵٫۴ و ۶٫۱ اینچی سری آیفون ۱۲ اپل به وجود بیاید، این شرکت باید خسارت‌های اپل را جبران کند. البته، این تاخیر طولانی نبوده و هیچ نگرانی خاصی بابت آن وجود ندارد.

نوشته تامین‌کننده لنزهای دوربین اپل: هیچ مشکلی بابت کیفیت قطعات آیفون ۱۲ وجود ندارد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .