اپل اخیرا تایید کرد که سری آیفون ۱۲ را چند هفته دیرتر از تاریخ معمول سال‌های گذشته عرضه خواهد کرد. حالا جان پروسر (Jon Prosser)، از منابع معتبر حوزه تکنولوژی، تاریخ‌های معرفی، پیش‌سفارش و عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۲، اپل واچ سری ۶ و نسل هشتم آی‌پد را منتشر کرده است. لازم به ذکر است که این تاریخ‌ها ممکن است به‌خاطر شیوع ویروس کرونا تغییر کنند.

اپل واچ سری ۶ و نسل هشتم آی‌پد

اپل معمولا مدل‌های جدید آی‌پد و اپل واچ را به‌همراه سری جدید آیفون در ماه سپتامبر معرفی می‌کند، اما امسال تاخیر در معرفی آیفون‌های جدید به این معنی خواهد بود که این دو محصول به‌تنهایی در ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد.

جان پروسر به نقل از منابع آگاه گفته است که اپل قصد دارد نسل هشتم آی‌پد و ساعت هوشمند اپل واچ سری ۶ را در طول هفته‌ای که ابتدای آن ۷ سپتامبر است معرفی کند. اما به جای برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی بزرگ، آن‌ها را از طریق بیانیه مطبوعاتی معرفی خواهد کرد.

هنوز صحبتی درباره زمان پیش‌سفارش‌ و عرضه این دو محصول نشده است، اما احتمال می‌رود که این اتفاق مدت کوتاهی بعد از معرفی آن‌ها رخ بدهد. بد نیست بدانید که آیفون SE 2020 هم از طرق بیانیه مطبوعاتی معرفی شد و هفته بعدش عرضه گردید.

آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس

سری آیفون ۱۲ بدون شک رده‌بالاترین محصولات اپل در سال جاری خواهد بود، اما این گوشی‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا از طریق یک کنفرانس مطبوعاتی در هفته‌ای که ابتدای آن ۱۲ اکتبر است معرفی خواهند شد.

آیفون 12 اپل

البته همه مدل‌های آیفون ۱۲ همزمان عرضه نخواهند شد. آیفون ۱۲ استاندارد و آیفون ۱۲ مکس که به‌نوعی پرچمدارن اقتصادی امسال اپل خواهند بود احتمالا برای پیش سفارش در هفته‌ای که ابتدای آن ۱۹ اکتبر است، قابل دسترس خواهند بود.

این تاریخ‌ها دقیقا با آنچه که اپل چند هفته قبل تایید کرده بود مطابقت دارند. در رابطه با قیمت‌ها هم باید بگوییم که گزارش‌های اولیه نشان می‌دهند که مدل پایه آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس با ۱۲۸ گیگابایت حافظه به‌ترتیب ۶۴۹ دلار و ۷۴۹ دلار قیمت خواهند داشت.

آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس

در مورد گوشی‌های رده‌بالای آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس به نظر می‌رسد که عرضه آن‌ها حتی خیلی دیرتر از مدل‌های استاندارد اتفاق خواهد افتاد. اپل ظاهرا قصد دارد چند هفته بعد از عرضه هندست‌های آیفون ۱۲ استاندارد و آیفون ۱۲ مکس، پیش‌سفارش‌های مدل‌های پرو را آغاز کند.

جان پروسر می‌گوید که معرفی این هندست‌ها در ماه نوامبر اتفاق خواهد افتاد و عرضه آن‌ها یک ماه بعد از آن انجام خواهد شد. در حال‌حاضر هیچ تاریخ دقیقی برای این کار مشخص نشده است، اما اگر گفته‌های پروسر صحت داشته باشد، زمان معرفی مدل‌های آیفون ۱۲ پرو، در کل تاریخ اپل، دیرترین خواهد بود. هم‌اکنون آیفون X با عرضه در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷، این رکورد را در اختیار دارد.

در رابطه با قیمت آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس هم باید بگوییم که این دو گوشی در آمریکا به‌ترتیب ۹۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار قیمت خواهند داشت.

تاریخ‌های معرفی ایرپاور و ایرتگز هنوز معلوم نیست

جان پروسر هیچ اشاره‌ای به سایر داستگاه‌های اپل نکرده است، اما چندین گزارش نشان می‌دهند که اپل ممکن است ایرتگز و ایرپاور را در کنار آیفون‌های جدید معرفی خواهد کرد. ماه‌هاست که شایعاتی درباره این دستگاه‌ها وجود دارد، اما هنوز تاریخ دقیقی برای پیش‌سفارش و عرضه آن‌ها مشخص نشده است.

نوشته تاریخ‌ احتمالی معرفی و عرضه سری آیفون ۱۲ و اپل واچ سری ۶ فاش شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .