طی سالیان اخیر کمپانی اچ‌تی‌سی در عرضه رقابت با سایر شرکت‌ها چالش‌های متعددی را تجربه کرد و اکنون این شرکت تایوانی با مشکل دیگری مواجه شده است؛ چرا که Yves Maitre؛ مدیرعامل کمپانی در فاصله کمتر از ۱ سال از آغاز فعالیت اجرایی از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

Yves Maitre بنا بر دلایل شخصی اچ‌تی‌سی را ترک می‌کند

همان‌طور که وبسایت Engadget نیز تائید کرده است؛ آقای Maitre بنا بر دلایل شخصی از کمپانی خارج می‌شود. محدودیت‌های مربوط به سفرهای بین‌المللی که با شیوع فراگیر بیماری کووید ۱۹ در جهان مرتبط بوده است؛ مدیرعامل اچ‌تی‌سی را تحت تاثیر قرار داده است. وی در اکثر مدت دوران مدیریت از خانواده خود در اروپا دور بوده است.

طی مدت حضور Yves Maitre در اچ‌تی‌سی، کمپانی از نخستین اسمارت‌فون ۵G خود با نام HTC U20 5G رونمایی کرد به سرمایه‌گذاری روی محصولات مجهز به فناوری واقعیت‌مجازی ادامه داد. به باور وی سرمایه‌گذاری اچ‌تی‌سی در زمینه فناوری واقعیت‌مجازی بسیار زودتر از موعد مقرر و بیش از اندازه انجام شده بود. همچنین به گفته وی بازار تا حدودا ۵ سال آینده به بلوغ کافی برای حمایت از کمپانی نخواهد رسید.

Cher Wang یکی از بنیان‌گذاران و روسای کمپانی سمت مدیرعاملی اچ‌تی‌‌سی را تقبل می‌کند. خانم وانگ پیش‌تر و در حد فاصل ماه مارس ۲۰۱۵ تا سپتامبر ۲۰۱۹ عهده‌دار سمت مدیرعاملی شرکت بود و بخش قابل‌توجهی از دوران سقوط کمپانی را مشاهده کرد.

در حال حاضر برنامه‌های آینده کمپانی به‌طور دقیق تشریح نشده است؛ اما شایعات نشان می‌دهند که اچ‌تی‌سی روی ۳ اسمارت‌فون اقتصادی دیگر کار می‌کند. توسعه سخت‌افزارها و سرویس‌های واقعیت‌مجازی در آینده احتمالا به بقای کسب‌وکار اچ‌تی‌سی کمک خواهد کرد.

نوشته اچ‌تی‌سی رو به نابودی: مدیرعامل جدید این کمپانی از سمت خود کناره‌گیری می‌کند! اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .
0دیدگاه

ارسال نظر