لپ‌تاپ آنر

برند آنر به‌زودی از اولین لپ‌تاپ گیمینگ خود رونمایی می‌کند. مدت‌هاست که شایعات و گزارش‌های رسمی و غیررسمی درباره محصول جدید این برند چینی منتشر می‌شود. آنر چند روز پیش تایید کرد که اولین نوت‌بوک گیمینگ خود را به همراه تراشه‌های شرکت اینتل روانه بازار می‌کند. در جدیدترین مورد، یکی از مدیران این برند، عصر روز گذشته با انتشار چند تصویر در صفحه رسمی خود تایید کرد که این دستگاه دارای نورپردازی LED است. استفاده از نورپردازی باعث افزایش جذابیت نوت‌بوک گیمینگ Hunter می‌شود.

برندهای چینی عادت دارند که اطلاعات محصولات جدید خود را قبل از رونمایی آن افشا کنند. هرچند تاکنون در این افشاگری‌ها به قیمت‌گذاری و زمان عرضه محصول اشاره‌ای نمی‌شود. برند آنر هم از این قاعده مستنثنی نبوده و تا امروز چند مورد از ویژگی‌های سخت‌افزاری اولین نوت‌بوک گیمینگ Hunter را فاش کرده است.

لائو ژیونگ، مدیر ارشد برند آنر که در فضای مجازی با نام مستعار Glory Old Bear شناخته می‌شود و سوابق زیادی در رابطه با افشای اطلاعات محصولات جدید برند خود دارد. او در روز گذشته، تصویری از لپ‌تاپ گیمینگ آنر را به اشتراک گذاشت که در آن نورپردازی LED به چشم می‌خورد.

در تصویر اول، لوگو برند گیمینگ Hunter با این نورپردازی در پشت لپ‌تاپ دیده می‌شود که خط‌های حاشیه پنل پشت دستگاه نیز از نورپردازی LED بهره می‌برند. در تصویر دوم نیز به نظر می‌رسد که چراغ‌های LED برای دریچه‌های خروج هوا از لپ‌تاپ در نظر گرفته شده‌اند که احتمال می‌دهیم این طرح از خودروهای سوپر‌اسپورت الهام گرفته شده باشد. البته، با توجه به واضح نبودن تصویر دوم نمی‌توان اظهارنظر دقیقی درباره آن ارایه کرد و ما فقط فرضیات خود را بیان کردیم.

از آن جایی که نورپردازی نوت‌بوک گیمینگ آنر به رنگ آبی است، نمی‌توانیم با اطمینان کامل بگوییم که چراغ‌های LED این دستگاه از نوع RGB هستند. هرچند، وجود همین مقدار نورپردازی برای رقابت با محصولاتی همچون لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G که از نورپردازی استفاده نمی‌کند، کافی است. انتظار می‌رود که آنر این لپ‌تاپ را در هفته آینده معرفی کند.

نوشته اولین لپ‌تاپ گیمینگ برند چینی آنر به نورپردازی LED مجهز شده است اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .
0دیدگاه

ارسال نظر