گوشی‌های آنر ۹X لایت و آنر ۲۰e اکنون در انگلیس از طریق چندین خرده‌فروشی در دسترس مشتریان قرار گرفته‌اند. آنر ۹X لایت ابتدا در فنلاند عرضه شد و برخلاف سایر هندست‌های آنر دارای سرویس‌های گوگل پلی است. البته هزینه بهره‌گیری از سرویس‌ها استفاده از چیپست قدیمی کایرین ۷۱۰ بوده است.

آنر ۹X لایت در انگلیس قیمتی برابر ۲۰۰ پوند دارد و در رنگ‌های مشکی و سبز عرضه شده است. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن +۱۰۸۰p است و یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو دارد.

آنر ۹X لایت از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل‌افزایش با کارت microSD بهره می‌برد.

گوشی بعدی آنر ۲۰e یا همان آنر ۲۰ لایت است که ابتدا در ایتالیا عرضه شد و حالا در انگلیس به قیمت ۱۶۰ پوند در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

این هندست دارای نمایشگر کوچکتر ۶.۲۱ اینچی با رزولوشن +۱۰۸۰p است و از همان چیپست کایرین ۷۱۰ استفاده می‌کند. آنر ۲۰e در پشت خود یک دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج دارد و دوربین سلفی آن هم یک سنسور ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که با استفاده از کارت microSD قابل‌افزایش است. آنر ۲۰e در دو رنگ مشکی و آبی عرضه شده است.

نوشته اسمارت‌فون‌های آنر ۹X لایت و آنر ۲۰e با سرویس‌های گوگل پلی در انگلیس عرضه شدند اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .
0دیدگاه

ارسال نظر