رندری از آیفون 12

انتظار می‌رود که اپل امسال چهار مدل آیفون ۱۲ معرفی کند. مدل استاندارد از یک نمایشگر ۵.۴ اینچی بهره خواهد برد و به نظر می‌رسد که کامپکت‌تر از آیفون SE 2020 که اخیرا معرفی گردید خواهد بود.

آیفون SE 2020 دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی است و ۳۹۹ دلار قیمت دارد. این گوشی هرچند مجهز به همان چیپست آیفون ۱۱ با قیمت ۶۹۹ دلار است، اما فقط یک دوربین در پشت دارد و به جای Face ID از دکمه هوم فیزیکی استفاده می‌کند. ضمن اینکه نسبت به مدل‌های پرچمدار مقاومت کمتری در برابر آب دارد. اما اپل امسال ممکن است برای کسانی که سایز آیفون SE را دوست دارند، اما مشخصات پشت آن نمی‌پسندند یک سورپرایز عالی داشته باشد.

به‌تازگی یکی از یوتیوبرهای معروف به نام EveryApplePro@ ویدیوکلیپی را درباره آیفون SE 2020 و آیفون ۱۲ استاندارد ۵.۴ اینچی منتشر کرده که نشان می‌دهد این آیفون کامپکت‌تر از آیفون SE خواهد بود.

اما سوال اینجاست که چگونه آیفون ۱۲ استاندارد با نمایشگر ۵.۴ اینچی می‌تواند کامپکت‌تر از آیفون SE با صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی باشد؟ خب، همانطور که گفته شد آیفون SE دارای دکمه هوم است و ضمنا به جای ناچ حاشیه بزرگی در بالای خود دارد. این در حالی است که آیفون ۱۲ احتمالا دارای حاشیه‌های باریکی در اطراف خود خواهد بود و ناچ کوچک‌تری نسبت به آیفون ۱۱ خواهد داشت. بنابراین، احتمال کامپکت‌تر بودن آن نسبت به آیفون SE دور از ذهن نیست.

همه مدل‌های آیفون ۱۲ ظاهرا مجهز به نمایشگر‌های OLED و چیپست جدید A14 بایونیک با قابلیت ۵G خواهند بود. قیمت آن‌ها نیز احتمالا از ۶۴۹ دلار تا ۷۴۹ دلار شروع خواهد شد.

آیفون SE 2020 فروش خوبی تاکنون داشته است، اما آیفون ۵.۴ اینچی می‌تواند ثابت کند که گوشی‌های کامپکت‌ رده‌بالا نیز می‌توانند مورد اقبال مشتریان قرار بگیرند.

نوشته آیفون ۱۲ استاندارد ۵٫۴ اینچی ظاهرا کامپکت‌تر از آیفون SE 2020 خواهد بود اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .
0دیدگاه

ارسال نظر