تا موعد عرضه اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 سامسونگ احتمالا در فوریه سال آینده هنوز زمان زیادی پیش روی ما قرار دارد؛ اما نخستین شایعات حول این هندست‌ها از هم‌اکنون شنیده می‌شوند. پیش‌تر شاهد انتشار اخبار گوناگونی پیرامون این گجت‌ها بودیم و جدیدترین خبر لو رفته نیز تا حدود زیادی معتبر به‌نظر می‌رسد؛ چرا که منبع آن موسسه ۳C است.

گواهینامه ۳C برای گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس

اسناد مربوط به گواهینامه دربردارنده اطلاعات مربوط به ظرفیت باتری و شماره مدل هندست‌های گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس است. بر این اساس گلکسی S21 دارای شماره مدل SM–G991 بوده و از یک باتری ۳۸۸۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌گیرد؛ در حالی‌که گلکسی S21 پلاس با شماره مدل SM-G996 مجهز به یک باتری ۴۶۶۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. موضوع جالب‌توجه اینکه بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست این باتری‌ها توسط شرکت سامسونگ تولید نخواهند شد؛ در عوض یک شرکت اصالتا چینی با نام Ningde Amperex technology Limited سفارشات تولید باتری را تقبل خواهد کرد.

به هرحال اعداد نمایش داده شده در جداول فوق احتمالا به نرخ عملیاتی ظرفیت باتری‌ها اشاره دارند. این موضوع بدان معناست که ظرفیت اسمی باتری‌ها به‌مراتب بیش‌تر خواهد بود. بعلاوه ارقام مذکور نشان می‌دهند که از جنبه ظرفیت باتری صرفا مدل پلاس در مقایسه با دستگاه نسل قبلی ارتقاء یافته است. ظرفیت اسمی باتری مورد استفاده در گلکسی S21 معادل با ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است.

نوشته آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس سامسونگ اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

منبع

تمامی مطالب به صورت rss از وب سایت های مرجع دریافت شده است .
0دیدگاه

ارسال نظر